torsdag..

då är man åter inne i det här med att veckorna bara springer iväg. Men, det innebär att det snart är helg igen och hela lilla familjen är samlad tillsammans :) Jörgen jobbar visserligen på lördag, men det är bara till kl 12. sen ska vi iväg på storkalas. Phuu, kommer vara mycket folk. Vi funderar på att åka till Ullared på söndag, men vet inte riktigt om jag har lust till det. Så får se hur det blir. Idag i skolan så gjorde jag en tårta. Hur slutresultatet blev av den får jag se imorgon. Hoppas innerligt att det blev som jag ville. Bottnen är en smarrig chokladbotten, sen är det ett lager med kola kräm, å översta lagret är chokladtryffel. Så alla chokladälskare bör ju gilla den :) Har velat prova att göra en trelagers tårta/kaka länge, så nu var det kul att exprementera lite :) Nu ska jag försöka ta tag i mej själv och påbörja en inlämningsuppgift. Får erkänna att jag inte är specielt taggad inför det. Men det blir nog bra :) Min lilla flicka har skadat sig idag. Hon hade hoppat i soffan(vilket hon så klart inte får) å trillat ner. Så nu haltar hon och säger att hon har ont i foten. Hon är inte svullen men är lite varm uppe på foten. Så får avvakta tills imorgon, är det inte bättre då så får vi kontakta sjukhuset. Stackars lilla skruttan. Ha en trevlig kväll, eller vad det nu är :) Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0