Självstudier..

Har fått svaret på provet jag skrev i måndags. Trodde att jag skulle bli godkänd, men att det inte skulle vara mer än det. Så blev glatt överraskad när jag fick 61 av 64. Känns helt okej :) Har varit/är väldigt omitiverad för tillfället. Många tunga saker sitter i huvudet just nu, å jag måste försöka bryta mej fri ifrån dem. Något som är lättare sagt än gjort. Idag så har vi självastudier. Så lämnade barnen på dagis å sen hem för att studera dammtrasan och dammsugaren. Toaletterna fick sig en omgång med och tvättmaskinen. Är trött som bara den nu, har sovit så himla oroligt. Skulle vilja lägga mej ner för att vila, men ska ta mej en dusch iställte. Väntar eventuellt lite besök om en stund med. Ha en trevlig helg! Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0