ny vecka..

Helgen är återigen över. Turen till ullared i söndags gick bbra. Vi hittade det vi skulle ha och det var hyffsat lagom med folk där. Igår fyllde vår älskade son fyra år! Jisses vad fort tiden går. Han hade en bra födelsedag och han blev supernöjd med sina presenter :-) vi ska fira honom på lördag tillsammans med jörgens släktingar. Var nära på att stanna hemma ifrån skolan idag. Har en förkyldning som ligger på lur. Su huvudet var riktigt tungt att få upp ur sängen imorse. Men jag klarade av dagen och gjorde min debut i serveringen i de nya lokalerna. Allt gick bra, och vi hade lite fler gäster idag med :-) efter skolan så hade jag en tid hos frissan, så nu har jag lagt in nya slingor i håret och det är klippt. Känner mej faktiskt riktigt nöjd :-) imorgon blir det en kort dag i skolan. För jag och en vän ska spendera eftermiddagen och kvällen i västwervik. Vi ska kolla runt i affärer och käka. Å så klart huvudmomentet för dagen, en storseans med terry evans :-) ska bli kul! Just det, tidningen var i skolan igår, så idag hamnade man på förstasidan :-) haha, kul! mamma har fått komma hem ifrån sjukhuset idag med. Hennes bett i handen ledde till en poeration där de hade fått öppna upp hela tummen och fikt av skinnet ifrån den för att kunna spola ordentligt. Men, nu är hon som sagt hemma igen, och imorgon ska linus till veterinären för att ta bort slangarna. Hoppas att allt är okej med honom med. nu ska jag och min snoriga näsa lägga oss i sängen och hoppas på att vi mår någorlunda imorgon. natti! kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0