Känns så bra...

Jag älskar, verkligen älskar skolan. Trivs där hur bra som helst. Där slappnar jag av, "glömer bort" allt det jobbiga och jag är mej själv. Jag känner mej så avslappnad där. Å det är sååååå skööööönt :) Jag träder verkligen ut ur mej själv när jag kommer ut i köket där. Forhoppningsvis kommer det en dag då jag mår lika bra överrallt. Ska kämpa för det, å tänker inte ge mig i första taget :) Vissa påstår att jag är envis, tja, jag ska väl inte argumentera emot det allt för mycket :) Isabella haltar fortfarande lite, men hon visar inte på samma sätt som igår att hon har ont. Hon blir inte ledsen och hon klagar inte över det. Så, jag avvaktar ett par dagar så det inte blir värre. Tror bara hon har sträckt foten på ovansidan eller stukat till den lite. Hoppas att mitt/vårt beslut är rätt. Nu ska jag mysa med älskling som är hemma ikväll :) Imorgon blir det kalas och på söndag så blir det en tur till ullared. Jörgen lyckades övertala mej, men jag är inte överförtjust i det :) Sköt om er! Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0