hej.

Då var vi där igen, det var längesedan jag skerv nu. Hmm.. vad har hänt? Vi har varit lite sjuka. Först jag, så jag missade när skolans första dag med 180 gäster, känns ganska så surt att missa det. Men men, det kommer fler dagar :) När jag piggnat till så var det jonathans tur att bli sjuk. Han fick lite bekymmer med mycket rossel när han andades och en hosta som lät väldigt obehagligt. Så i söndags kväll kom en ambulans hit så att han fick lite medicin. De tyckte att hostan lät som krupp, men de var inte helt säkra. Detta var första gången och jag hoppas det är sista. Men bara för att ambulansen var här så betyder inte det att det var dramatiskt. han kunde andas fint, men det var ju så klart tyngre för honom och det rosslade och päste en hel del. Det var dem på barnakuten i jönköping som tyckte det var bättre att ambulansen kom än att vi skulle behöva ta honomn ända dit. Snickaren har nu kommit en liten bit på vägen. Går det som det ska så ska han juta(eller hur det stavas)imorgon :) Jag själv har fått väldigt goda nyheter med. Så ska bege mig ut på mitt livs resa inom väldigt kort. Som jag/vi har väntat! nu ska jag strax krypa ner i sängen så jag är pigg till praktiken imorgon. Natti! kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0