Utvecklingssamtal

När jag kom hem idag så gick vi till dagiset för ett utvecklingssamtal. Vi har inte varit på det innan, så det var lite spännande :) Förskoleläraren berömde barnen väldigt mycket, de hade inget minus alls att säga om den eller om oss som föräldrar :) Det kändes hur bra som helst! Å vi är ju super nöjda med dagiset med :)

Idag så har snickaren tagit bort den gamla dörren och satt igen där. Undra hur många ggr man kommer gå dit när man ska gå ut nu :)

Å dagen har varit kanon i skolan, som vanligt! Jag gjorde en tjusig dessert i tre lager. Den såg väldigt god ut och Emma som åt den tyckte den var jätte god, så den lyckades vi med :)

Jag har lyckats klanta till det idag med. Skulle tvätta mina kock kläder, å jag brukar ha med mina kock byxor med rocken, eftersom de byxorna köpte jag begagnade, så de är väl urtvättade och fäller inte. Men idag så var det mina helt nya byxor som jag slängde med, tänkte mej inte för. Så, inget är vitt längre. La det i klorin direkt, men mina förkläden är väldigt missfärgade. Får väl gå an att ha det imorgon, men sen ska jag göra allt för att få det vitt igen! Om jag lyckas vill säga...

Nu blir det lite mys i soffan innan det är dags för sängen. Är trötter ikväll.
Ha en trevlig kväll!
Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0