Tända ljus..

Jag älskar verkligen det här med att tända ljus. Det är så mysigt :)

Kylan har verkligen slagit till nu. Något av det tråkigaste jag vet är att behöva skrapa rutorna på bilen på morgonen. Men, det är ju bara att vänja sig!

Idag var sista dagen på praktiken. Känns väldigt sorligt! Min handledare är en helt otrolig människa, alla där inne är jätte bra. Så, det känns väldigt tråkigt att det är slut nu faktiskt. Dessa tre veckorna har bara sprungit iväg. Men, jag har låvat att komma in och hälsa på, och det blir inget svårt löfte att hålla :)

När jag hade hämtat barnen idag så kom Sofia hit med sina. Så barnen har busat sig trötta idag :) De stannade här och åt kvällsmat med. Så, nu är jag lite trötter känner jag. Men, måste plugga, så det är bara att hålla ögonen öppna :)

Imorgon så ska jag dra mej ner mot skåneland :) Ska ha en helkväll med pappan min. Vi ska återigen på konsert med The Baseballs :) Det ser jag fram emot.
 Sen på lördagen åker jag vidare till Halmstad för att spendera restrerande tid med min kära vän Daniela!
Så det kommer bli en toppen helg tror jag :)

Nu är det dags att bli lite smartare med mina böcker.
Ha en trevlig kväll!
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0