Slutet på veckan..

Veckorna går alldeles för fort tycker jag. Söndag igen och till på köpet så har vi ställt tillbaka klockan. Så, nu blir det mörkt tidigt, för tidigt. Men lite mysfaktor är det ju på det ändå. Tända ljus är inte fel :)

Barnen kom in som vanligt och mös med oss i morse. Härligaste sunden på dagen tror jag, och kvälls myset då :)
Medans älskling var ute och bytade till vinterdäck på bilen så tog jag och barnen oss en promenad. De är så duktiga, för jag höll Isabella i handen och hon höll i Jonathan med. Å de släppte inte varandra eller bråkade. Så, det blev en härlig liten promenad för oss :)

Idag så ska jag tvätta undan allt som finns här, för ikväll ska vi ta ut tvättmaskinen och toktumlaren för att kunna riva bort det sista av golvet och tapeten. Imorgon kommer de hit och tar bort varmvattenberedaren. Hoppas innerligt att de sätter in en annan liten under tiden som vi ska få det färdigt. Annars kommer det bli jobbigt här. Tvättmaskinen får jag klara mej utan i över en vecka ändå.

Nu ska jag gå och fixa oss lite mellanmål. En smoothie får det bli med jordgubbar och banan, å lite björnbär tror jag :)

Ha en trevlig söndag.
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0