Ryhov

Torsdag redan, vart har jag gjort av veckan ? Men, blir inte ledsen över att tiden går fort just nu :) Idag har vi varit på Ryhov (sjukhuset i Jönköping) med Isabella. Det var en rutin kontroll på ögonmottagningen. Barn som är prematura får gå på flera sådana kontroller under sina första år. Allt var bara bra iaf. :) Jag ska snart ta mej en dusch, sen blir det sängen tidigt skulle jag tro. Är lite trötter, å sen vill jag helst slippa känna att jag är hungrig med. Om jag orkar nu ikväll så ska jag skriva ett litet inlägg i den andra bloggen, som ännu inte har kommit igång, men nu är det nog dags. :) Kommer så klart att lägga ut adressen till den här när det är gjort :) Ha nu en trevlig kväll! Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0