Rastlös..

Ja, jag blir lite smått rastlös. Vet inte vart jag ska göra av mej själv nu. Snickaren är här och spikar upp innertaket, så känner mej liite granna instängd i tv rummet. Finns inte så mycket för mej att göra här hemma. Huset är vänt upp och ner å det är inte lönt att försöka göra något åt det innan renoveringen är över. Har ingen vidare lust att sitta i soffan hela dagen heller.

Kan ju passa på att plugga lite kanske.  Har ju en del att göra. Ska snart ta mej en promenad med tänkte jag, ska bara västka upp mig lite först :)

Nä, jag klagar inte över renoveringen, den är helt själv vald. Men, det kan ändå upplevas som lite jobbigt under tiden som det pågår. Är glad att det är övergående, snart :)

Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0