Nu så..

Då är jag hemma igen, och försöker få en normal vardag igen :)

Igår så var Jonathan hos tandlökaren. Har skötte sig som väntat utmärkt :) Så duktig min lilla pojk, eller just det, han är ju inte så lite längre :( Men, de tyckte att vi borde försöka få honom att sluta med tummen i munnen nu. Lättare än sakt! Men, vi får prova med lite stop och väx å se om det kan hjälpa. Känns inte rikigt rätt att försöka tvinga honom att sluta med den om han själv inte är redo.

Igår var jag inne på skolan och hälsade på en sväng med (är sjukskriven i fyra veckor). Vi hade en liten avslutning för vår älskade Gunilla som jobbade sin sista dag hos oss idag. Det känns väldigt, väldigt sorgligt att hon slutade. Hon kommer bli väldigt saknad!

På kvällen så tog jag mej en liten promenad hem till Thomas och Ida. Ett snabb besök blev det, för Jörgen kom och hämtade mig så vi kunde åka och handla. Så nu har jag äntligen gjort lite mat hemma igen :)

Isabella mår med bra. Hon är väldigt högljudd numera, värre än vanligt. Inte det att hon skriker bara, utan överhuvudtaget. Tror lilla damen försöker överrösta allt och alla :) Hon är bestämd minsann.

Snickaren har kommit en bra bit nu med. Båda de nya dörrarna är på plats. Eller alla tre, om man räknar med baksidan på garaget :)
Idag sattes gipsplattorna in i den nya hallen och innertaket kom på plats :) Känner redan nu hur nöjd jag kommer bli med det hela :)
 I veckan så kom det nya taket på utvändigt med, och de nya hängrännorna som är vita. Så nu händer det grejer minsann!

Vi håller på att riva bort tapet och golv i tvättstugan nu, för på måndag/tisdag kommer de och ska börja lägga det nya golvet.

Nehe, nu ska jag fortsätta att titta på Idol. Ha en trevlig fredagskväll!
Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0