Morgonmys..

Min söta lilla pojk kom in till oss på morgonen. Han ställde sig vid min sida och klappade mej på armen och sa; Mamma, det är morgon nu, dags att vakna. Han är bara för söt. Det är så jag gör med honom när det är dags att gå upp när de ska till dagis :) Så han la sig hos mig för att gosa och prata lite :) Sen kom Isabella med och gosade med oss. Det är så härligt med helgen tycker jag, barnen kommer in till oss och myser :) Helt underbart är det :)

Mår mindre bra idag. Så valde att stanna hemma från svärfars sextio års kalas idag. Får lite dåligt samvete över det, men hälsan går först sägs det :) Så jag får åka dit en annan dag då jag känner mej mer okej iaf.

Så med andra ord är jag ensam hemma. Det är väldigt tyst kan jag informera om. Vet knappt vad jag ska göra. Får ju inte göra så mycket heller. Men tror jag ska gå ut en liten sväng. Promenaden är inte lång, men det är skönt att komma ut i friska luften :) Å solen tittar fram lite med, kan inte bli bättre ju!

Ha en trevlig lördag!
Kraam

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej :)

Ja det är verkligen härligt med barn men som du säger inte alltid en dans på rosor ;)

Jag brukar kika in på din blogg med. OCh det hade varit jätteroligt att träffas när ni är här nere! Säg till när ni ska hit så kan vi ju se om vi inte kan ses en liten stund :)

Och hoppas att allt är bra med dig efter din op! Men det verkar det vara iaf :)

Kram

2011-10-29 @ 18:58:25
URL: http://emmasan.blogspot.com
Postat av: Beatrice

hoppas det vänder snart. Så det återgår till det normala snart efter op. Eller i alla fall så nära det normala det går i vart fall. Så du slipper illamåendet.

2011-10-29 @ 20:55:28
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0