Måndag..

Då har ännu en måndag passerat. En dag nämre vintern. Potisitvt tänkande :)

Efter praktriksdagens slut så stannade jag till hos Ida för att ta en kopp kaffe och prata :) Tiden sprang iväg så hon och Theo följde med hem efter att jag hämtat hem min vildar.

Nu är kvällen åter kommen och jag känner mej lite trött. Men, ville gära se det ökända ikväll, så får hålla mej uppe ett tag till :)

Isabella har lite roliga tankar för sig ibland. När jag hade duschat henne idag så sa hon, som vanligt att hon har en snopp. Hon tar inte rikigt till sig när jag försöker säga att det bara är pojkar som har det. Men, efter en stund så sa hon "nä, ingen snopp mamma. Snopp är dumma". Haha, tjaa.. det kanske ligger lite sanning i det :)

Nu ska jag gosa ner mej i soffan, ska bara slänga in lite mer ved i brasan :)

Ha en trevlig kväll.
Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0