kiss i pottan..

Dagarna på praktiken bara srpinger iväg. Det är betyder väl att jag trivs väldigt bra, men det är samtidigt tråkigt, för den är ju snart slut. Men men, jag är välkommen att hälsa på när jag vill :)

Har en massa energi i kroppen som jag inte riktigt vet vart jag ska göra av, för jag orkar samtidigt inte göra specielt mycket. Hmm, konstigt det dära. Men, det är nog snart över :)

Isabella har nu självmant börjat be om att få kissa på pottan :) Hon hade en period innan då hon gick på pottan en del, men det rann ut i sanden då hon inte ville mer. Men nu ber hon var och varannan dag om att få kissa på pottan, å då är det så klart att hon får göra det. Det är inte alla gånger det blir något resultat, men idag kom hon och hämtade mej å sa att hon ville kissa. Hon hade helt rätt, för kiss kom det :) Duktig liten tjej! Det får ta den tiden det tar så klart att bli av med blöjan. Ser fram emot den dagen då vi kan slänga ut skötbordet :)

Nu ska jag se om jag kan lyckas plugga lite. Måste försöka att ligga lite före nu. Tycks ändå inte finnas något på TV att se. Inte för att den går före, men det är lätt att man fastnar vid den  :)

Å jag ska ju göra en magoperation om lite mindre än två veckor. Så är det någon som intreserar sig av det, så kan man läsa vad jag skriver om det här http://mygastricbypassoperation.blogg.se

Ha en trevlig kväll.
Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0