Hemma..

Ja nu är jag hemma igen efter en härlig helg på västkusten :)

Ifredags så var jag i malmö för att kolla på The Baseballs tillsammans med pappa och ett par andra. Å som vanligt var det ett härligt ös på grabbarna. Kommer aldrig att tröttna på att gå på konsert med dem :) Får kolla upp när och var det är nästa gång.

Jag har itne direkt varit  malmö innan, men herregud vilken stad det är :) Det är stort ju, har aldrig tänkt på det innan. Så lilla Vetlanda kan vi ställa på torget typ :)

På lördagen så åkte jag hem till min lilla farmor. Vi drack te och pratade. Alltid lika trevligt att träffa henne :) Älskar dig farmor!!!

Sen åkte jag vidare till Halmstad och plockade upp fina Daniela. Vi åkte vidare hem till mamma för att träffa familjen, eller delar av den blev det iaf. Det var med trevligt :) Å jag fick pussa på lilla Linus (hunden).

Vi tog ett litet snabb besök hos Danielas föräldrar med innan vi avslutade kvällen med film i soffan.
Så, det har varit en mycket bra helg! Bästa på länge!

Har nu kommit hem till ett tomt hus. Ingen hemma för att möta upp mej minsann. Men, de kommer snart :) Å då ska jag pussa på alla mina älsklingar!

Ha en fortsatt trevlig söndag!
Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0