Helg igen..

Då var helgen kommen igen. Det visade sig tyvärr att lilla Isabella har feber. Hoppas att hon är piggare imorgon. Tycker verkligen inte om när barnen är sjuka, men det är väl inte så konstigt :) Mår själv inget vidare heller. Har en fruktansvärd huvudvärk. De vägrar att ge med sig. Men, det är väl en utan biverkningarna skulle jag tro. Jag och Isabella har gjort en sak idag som vi inte har gjort på väldigt länge. Vi la oss i vår säng å myste så att vi båda somnade innan :) Det var så gosigt. Hon sover ju aldrig på dagarna längre, men misstänker att det var febern som gjorde henne trött nu. Så, där låg vi och sov medans grabbarna var i stan och handlade :) Nu ska jag mysa med mina små älklingar innan det är dags för dem att sova. Sen blir det tidigt i säng för mej själv med, så jag slipper vara upp och känna hungern. Anledningen till det hittar ni här :) http://mygastricbypassoperation.blogg.se Ha en trevlig kväll och helg :) Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0