Hål i väggen..

Vilken bra dag i skolan det har varit :) Det är så himla kul. Känns lite tråkigt att jag kommer missa fyra veckor av min skoltid. På sätt och vis önskar jag att dem säger att jag måste ta igen de veckorna så jag får vara där lite mer :)

Idag när jag kom hem så var hålet in i huset ifrån den nya hallen uppsågat :) Så nu får man mer den rätta uppfattningen om hur det kommer att bli när det är klart :)
 Imorgon ska den gamla ingången tas bort och slås igen. Det innebär att det kommer ligga en hög med jackor och skor inne i huset vid den dörren. Men, det är ju bara att bita ihop och stå ut med den röran tills det är klart :)
Imorgon kommer elektrikern hit med och ska göra klart för belysningen, tror jag iaf, det verkar som det. För ikväll har vi ritat upp vart vi vill ha dem :)

Har tagit mej en varm och skön dusch nu, känner mej lite frusen. Så får väl värma till en kopp te och krypa ner i soffan för att se på Grey´s.

Ha en trevlig kväll!
Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0