Förbi..

Ja, då var helgen förbi. Gick hyffsat fort ändå.
Har inte lyckats hitta någon som frivilligt ville puttsa mina fönster, så fick ta mej själv i kragen idag så det blev gjort :) å det var nödvändigt, så nu kan vi se ut igen :)
 
Vi tog oss en liten promenad under eftermiddagen med, barnen fick cykla vilket de verkligen älskar :) Vi stannade till nere hos ankorna så barnen fick hälsa på dem och leka av sig en lilla lekparken. Tycker knappt att man får kalla den för lekpark. Men vi hade det roligt iaf :)
 På vägen hem så stannade vi till i den andra lekparken så vi fick leka lite till. Tyvärr så tappade Isabella humöret, så jag fick gå hem med henne. Herregud, jag fattar inte att en sån liten kan få dessa utbrotten och sen tjura som en fem åring. Helt hopplös är hon. Men hon är ändå mammas lilla ängel :)

 Vi har kollat på sådant som vi filmat på barnen idag, hemvideo är nog den bästa filmen tror jag :) Blev verkligen påmind om hur fort tiden går dock. Barnen tycker med det är roligt att sitta och titta på det :)

 Nu är kvällen kommen å de små sover. Så det får bli lite mys i soffan med älskling nu och ladda inför sista veckan på praktiken.

 Ha en trevlig söndagskväll.
 Kraam!

Bjuder på lite bilder med


Gunga är alltid kul. Jonathan är skyddan ifall han faller med :)

Gunga tillsammans kan man med göra :)

Denna bilden är sen ett litet tag tillbaka. De är bara för söta min små
älsklingar :)

Kommentarer
Postat av: Daniela

Den nedersta bilden var jättefin! :)

2011-10-10 @ 20:24:33
URL: http://danielamedettl.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja, tyckte den var jätte söt :) Tack!

2011-10-10 @ 20:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0