Dörren..

Nu när bygget här hemma äntligen har kommit igång så går det undan :) Idag när jag kom hem så satt den nya ytterdörren uppe. Å jag/vi känner oss väldigt nöjda med den, det var ett bra val. Den enda nackdelen med den nya hallen är att den blir väldigt mörk. Men med bra belysning så tror jag det blir helt okej ändå. Å sen brukar det ju inte direkt vara i hallen som man spenderar dagarna :)

Igår åkte vi iväg för att köpa inner taket. Det visade sig att det taket de hade hemma nu var det enda som fanns kvar, de skulle inte köpa hem mer av det. Så, vi köpte på oss en hel del. Vilket innebär att även vardagsrummet ska få nytt fint tak nu :)

Vi var även iväg och bestämde vilket golv vi ska ha, å det blev det som vi sa från början :) Vi bestämde golvet till tvättstugan med. Jag är inte specielt förtjust i sådana mattor, men hittade ett som var väldigt likt ett vanligt trägolv, så det fick det bli :) Känner mej nöjd med valet. Nu är det bara klinkersen som ska väljas ut med. Varför måste det finnas så himla mycket för ? Blir helt knäpp av att titta på det. :) Å när tapeterna ska bestämmas klart så lär det bli ännu värre. Men men, ska nog lyckas bestämma mej :)

Nu ska jag gosa ner mej i soffan.
Ha en trevlig kväll
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0