Tvätt..

Tror jag spenderade större delen av fömiddagen i bilen, känns så iaf.
Hade planerat att måla i tvättstugan direkt på morgonen idag, men, snickaren tog upp hela rummet för att sätta taket, å det tog honom typ hela dagen. Så har fått roa mej med målning under eftermiddagen/kvällen.

Efter frukost så packade jag ihop två maskiner med tvätt och begav mig till svärmor för att köra igång en. Sen åkte jag hem, väntade in familjen så de skulle bli klara med frukosten. Sen åkte vi in till stan för att köpa färg till fönster och för att beställa golvet till den nya hallen och till korridoren. Det blev inte det vi hade tänkt oss från början, jag tyckte det såg lite för grått ut. Men hittade ett snarlikt som vi känner oss väldigt nöjda med.

Efter det så åkte vi för att handla lite, det var eko hemma i kylskåpet. Väl hemma så fikade vi, sen åkte jag iväg till svärmor för att hämta hem tvätten. Å som jag trodde så skulle det inte få plats att hänga upp allt på torkställningen, så jag fick åka hem till Ida och låna hennes torktumlare. Tack igen för det! Körde även ännu en maskin tvätt där som sedan skulle tumlas. När allt var färdigt så fick jag det levererat till dörren :)

Så nu vill jag väldigt, väldigt gärna få koppla in tvättmaskinen igen. Hatar att fara omkring med tvätten och att behöva fråga andra om hjälp.

Har ju stressat med tvättstugan under helgen för att den ska bli färdig. Å det är den nu, eller inredningen ska ju in. Så jag hoppas verkligen att snickaren kommer att ta tag i det imorgon!

Jörgen jobbar eftermiddag, så är hemma själv. Eller barnen är ju här så klart, men de sover gott.
Tror nog jag ska krypa ner i sängen snart. Är trött och ryggen värker som bara den.

Ha en trevlig kväll.
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0