Snart så..

Ja snart så är snickaren klar här hemma. Han har inte mycket kvar nu, å det känns väldigt skönt. Han håller på att sätta in inredningen i tvättstugan, å herregud vilket pussel det är. Tror att han kommer bli färdig med det imorgon, om inte elektiken är allt för mycket ivägen. Så, hade önskat att jag vi kunde koppla in tvättmaskinen imorgon, men det känns tveksamt eftersom att rörmockarna måste komma hit igen få. Så, får nog snällt vänta tills nästa vecka.

Isabella och Jonathan mår bara bra. Isabella är väldigt rödflammig i ansiktet. Men vi misstänker att det är sjukan som går på dagis nu som gör det. Höstblåsor går där. Hon har visserligen inga blåsor, men är jätte flammig. Jonathan har inget heller.

Men de mår som sagt bara bra. De busar och hittar på hyss mer eller mindre hela tiden känns det som. De bråkar med varandra, de är båda väldigt trottsiga, så, vi har att göra med dem om man säger så :) Med andra ord så är det precis som det ska vara.

Har ni varit i skolan två dagar, inte hela dagrna, men iaf. Det är jätte kul att vara tillbaka igen å ha något vettigt att göra på dagarna. Att vara ledig för många dagar i rad är nog inte rikitgt min grej.

Imorgon är det fredag igen, vilket innebär att vi är en vecka nämre julen :) Hej å hå vad fort det går. Jonathan pratar nästan var dag om vad han vill ha av tomten nu :)

Nä, nu måste jag försöka plugga lite. Ligger en del efter känner jag, å det avskyr jag.

Ha en trevlig kväll.
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0