ojsan..

det går visst långt mellan gångerna som jag skriver här.

Men alla mår bra iaf! Tvättstugan är fortfarande inte helt klar. Det är tvättmaskinen som ska kopplas in med sen den får lite vatten samt kranen till vasken då. Men, efter att ringt rörmockarna och varit liiite arg så har de ny dykt upp. Så äntligen!!! Ska jag kunna tvätta igen. Och vi är i stort behov av det!

När Jörgen fyllde år så fick vi hjälp med att spackla här hemma, igår när jag fyllde år så hade vi med hjälp till att spackla. Undrar vad som händer nästa år ? :) Nä, vi får ha mys å så en annan dag istället. För, vi vill ju så klart bli färdiga med renoveringen så snabbt som möjligt. Så jag och älskling ska tapetsera i korridoren i helgen. Om det går som vi vill då så klart :)

Annars så springer dagarna iväg tycker jag. Hinner knappt gå upp förns det är dags att lägga sig igen. Så nu är snart julen här :) Ska bli mysigt. Fast denna jul bli lite annorlunda. Vi ska fira den dagen innan julafton. Men, det gör väl inget. Svärmor hade nämnligen en rolig delad tur på jobbet på julafton, så det passade inte så bra att ta det då.

Nä, nu ska jag stressa på killen i tvättstugan så det blir klart snart :)

Ha en bra dag!
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0