Nästan klart

Ja, nu är tvättstugan på plats :) Å så fint det blir. Det är bara huvud delen som saknas, själva tvättmaskinen och torktumlaren kvar som ska in. Men, det får vi in på måndag (hoppas jag). Elektrikern och rörmockaren ska göra färdigt först bara. Sen kommer maskinerna att gå på högvarv. Ska ta lite kort när de är på plats sen med och lägga upp här :)

Jörgen och Jonathan har åkt iväg för att handla, så det är bara tjejerna kvar här hemma :) Men Isabella tycks vara mer intreserad av dockan för tillfället, så jag tänkte passa på att plugga lite. Det är tre prov för min del nästa vecka. Hatar att komma efter, för det är så jobbigt att komma ikapp igen sen.

Igår var jag hela dagen i skolan. Var hur kul som helst :) Lugnt och skönt var det. Eller inte lungt så kanske, det var att göra hela tiden, hade fullt upp. Men stämningen var lugn :) Å jag kände mej pigg och glad hela dagen lång :)

När de andra två kommit hem så ska vi ta oss en promenad. Barnen vill nog cykla, så det ska de får göra :)

Ha en trevlig helg.
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0