Helgen ?

Vart tog helgen vägen ? Eller var det den som susade förbi kanske...

Vi har under helgen roat oss med att göra klart i tvättstugan. Å vilket jäkla jobb det är! Men, nu är det klart, det svåra iaf. Ska bara måla där imorgon å sen är det snickarens jobb resten :) Håller tummarna för att det bli färdigt denna veckan så jag får tillbaka min tvättmaskin. Börjar sakna den en hel del!

Har fått tvätta lite hos svärmor och hos Ida. Får nog ta mig en sväng till svärmor igen imorgon för att köra en maskin till. Det är överfullt i tvättkorgen hela tiden.

Barnen mår bra, jag mår bra (ryggont och trött bara) å Jörgen mår bra, fast nu verkar han mer död än levande :) Så, det får nog bli sängen snart.

Isabella kändes lite varm nu ikäll när hon skulle lägga sig. Håller tummarna för att det är som ja skrev precis, att hon mår bra, för någon feber vill vi inte ha!

Ha en trevlig kväll..
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0