Grattis!!!

Idag fyller min älskling år! Så grattis till dig Jörgen! Älskar dig!!

Har fått tillbaka min dator idag. De tyckte det var ett mysterium om vad som hänt med den, de hade inte varit med om nått liknande. Men, de lyckades efter många om och men att installera om den. Så, hoppas den håller fint nu :)

Dagen har verkligen sprungit på. Har varit inne i stan med Ida idag. Sen kom hon med familjen hit på kvällen. Thomas är så snäll och hjälper oss att spackla inne i tvättstugen. Svärfar var här i förmiddags å gjoder det, men det blev inte bra, så nu gör de om det. Så tack snälla ni för att ni vill hjälpa oss!!

Nu är kvällen kommen, barnen sover, Jörgen och Thomas spacklar för fullt, så jag ska krypa ner i soffan med lite tända ljus och titta på Idol. Eller ja, ljusen ska ju inte följa med ner i soffan, kan bli lite väl hett. Så, de får så klart stå på bordet :)

Imorgon kväll får jag och Jörgen mysa lite extra istället för att fira födelsedagen! :)

Ha en super helg nu!
Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0