Varmt!

Ja varmt kan man verkligen påstå att det är. Det är skönt förvisso, vill ju ha sommar och sol nu :) Men köket i skolan känns som en bastu. Phuu så varmt det är. Man är helt blöt när dagen är slut.

Hade min sista a la carte idag. Hade lax på menyn och en trippel glasstårta. Det var väldigt gott :) Lax är inte min favorit firre,men denna var faktiskt god (får dock lite probem att äta när jag sett den "hel" inann).  Men god var det iaf :)

När jag kom hem så var jag ute i trädgården med barnen ett tag innan det var dags att fixa middagen. Efter det så hoppade barnen in i duschen. De behöver duscha var kväll nu när det är så varmt å de är ute och leker i sandlådan. Så det är ju bra att de tycker om att duscha :)

Isabella var så söt inann. Hon var ute i trädgården och lekte medans jag gjorde middagen, men hon kom in å sa " mamma, älskar dig"  å sen gick hon ut igen :) Så söt hon är! Man kan inget annat än le då :) Älskar mina små busungar så otroligt mycket.

Nu sover de små. Jag ska fixa disken efter middagen nu, sen blir det dusch och efter det så är det dags för Grey´s på tv :)

Imorgon blir det en kort dag i skolan. Har ett läkarbesök i Eksjö att gå på. Phuu, känns lite oroligt. Men, det blir nog bra :)

Ha en trevlig kväll!
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0