Sammanfattning

I tisdags när Isabella fyllde år så firade vi henne hemma själva. Det blev mys, bus, god mat och lite fika som älskling hade överraskat med :) Å självklart så var det paket öppning med.

Onsdagen sprang iväg. Var på praktiken, å där var det minst sagt stressigt, så tiden bara försvann. Kul när det finns mycket att göra :) Dock kommer jag inte få ut något av det, så får se hur de kommande veckorna blir. När barnen hade lagt sig så kom svärmor hit så att jag och älskling kunde åka iväg och handla inför helgen. Skönt att åka själva ibland.

Torsdagen så var jag hemma. Fick en hel del gjort, trots att jag borde ha vilat. Men, det är lätt att vara efterklok ibland. På eftermiddagen fick vi trevligt besök och Sofia med barn. Barnen lekte ute under eftermiddagen och kvällen medans vi pratade och hade det trevligt. Bjöd dem på middag med som de tyckte om. Köttgryta är aldrig fel :)

Igår(fredag) då var jag med hemma. Förberedde all maten tills idag, samt tårta med tillbehör. Jag åkte hem till Sandra med å fick träffa hennes söta lilla bebis. Så mysigt! Var trevlig att sitta och prata och gosa med bebis :) Ses snart igen!! :)
På kvällen kom älskling släkt hit för att fira Isabella. Hon fick många fina paketer. Jag hade gjort en jordgubbstårta som blev mycket god. Så gjorde en likadan till kalaset som var idag med.

Idag har min mamma, mina systrar och min morfar varit här. Vi pratade, busade och hade det mycket trevligt. Bjöd på en tre rätters middag, samt kaffe och tårta. Allt var mycket uppskattat. :) Var så skönt att vi kunde vara ute hela dagen med, hoppas på att det blir fint väder nästa helg med då min andra del av släkten kommer :)

Nu sover mina trötta små älsklingar. Så jag och älskling ska gosa ner oss i soffan nu med en film. :)

Imorgon bär det av på andra aktiviteter :)

Ha en trevlig kväll!
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0