Ledigt..

ja, har det lite ledigt denna veckan. Känns väldigt skönt. Känns nästan som en liten mini semester :)
Idag så ska jag träffa Sandra och hennes lilla Tindra bebis. Ska bli kul :) De har flyttat med, så ska bli kul att se deras nya lägenhet :)

Igår så tvättade vi alla fönsterna inför målningen. Jag ska ta och puttsa dem på insidan idag med, för det är dem i behov av.

Ikväll så ska älskling åka iväg till norrköping tror jag det var för att kolla på speedway. Tycker det är roligt att han åker iväg på sådant som han tycker om. :) Så jag och mina små älsklingar får ha en ensam myskväll.

Nu är det dags att göra mig klar, så jag kan åka sen.

Ha en trevlig dag alla.
Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0