huvudvärk!

Redan igår så smög det sig på en kraftig huvudvärk. När kvällen kom så gjorde det så ont att minsta lilla ljud fick huvudet att pulsera. Så natten blev väldigt jobbig. Därför stannade jag hemma ifrån skolan idag. Huvudvärken har hållt sig i hela dagen, men jag var  tvungen att försöka få mig lite vila. Just för tillfället har det avtagit lite. Skönt det, hoppas det håller i sig.

Ska mysa lite med barnen i soffan nu, å när dem har lagt sig så ska jag med lägga mej. Börjar jobba kl 02.15 inatt, å när jag slutat vid sju så ska jag åka vidare till skolan. Stannar dock inte hela dagen för måste hem å sova lite, har två hela nätter till framför mig. Så som tur är så är det ju bara en halv natt nu i natt.

Ha en trevlig kväll!
Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0