härlig helg..

I fredags kväll så kom min farmor och min syster Josefin hit. Så kul att dem kom och stannade över natten :) Tycker så mycket om min lilla farmor. På lördagen så kom min pappa med familj hit för att fira Isabella. Vi hade det mycket trevligt och alla verkade tycka om maten med. Gjorde en tre rätters middag även denna gången, dock inte likadan. Vädret var ju inte det bästa, så fick hoppa över det där med att grilla. Barnen busade och hade det roligt hela dagen. Efter att alla åkte hem så hann vi bara röja undan en del innan det kom fler för att fira Isabella. Så, det hela blev en mycket trevlig dag. På kvällen så var både vi och barnen trötta :)

Idag så jobbar jag delad tur. Är hemma ett par timmar nu bara, så ska fixa lite att äta om en stund. Det blir rester från igår. Smidigt och bra :)
Har varit ute och rensat i mitt land med nu. Har planterat bland annat morötter, men det tycks bara bli två av dem. Hmm, mycket konstigt. Men men, det är ju inte hela världen :)

Älskling håller på att klippa gräset just nu. Skönt att få bort den där maskros åkern som det var på trädgården. :) Nästa pyssel blir att putsa fönsterna. Ser ju knappt ut ur dem. Det ska ju bli fint väder nu nästa vecka, så vi får ge oss på det då :)

Nä, nu ska jag gå ut till barnen å leka med dem lite innan det är dags att bege sig till jobbet igen.

Ha en fortsatt trevlig söndag.
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0