Första dagen..

Igår efter frukost så åkte vi till svärföräldrarna för att fortsätta med kanin buren. Den blev visst lite större än vad jag trodde :) Men det gör ju inget, kaninen blir väl bara glad :)
 Vi var där flera timmar, å efter att vi ätit så åkte vi hem för att fixa middagen.
Jobbade några timmar på kvällen, men när jag kom hem så blev det lite gos i soffan framför tvn.

Idag så var det första dagen på praktiken. Det kommer minst sagt bli en annorlunda praktik. Men de var trevliga allihopa så jag kommer nog trivas iaf. 

Nu ska jag slå in Isabellas paket. :) Kan inte fatta att min lilla flicka fyller två år redan.

Ha en trevlig kväll!
Kraam

Kommentarer
Postat av: Erlinglina

Great site, keep up the good work

2011-10-17 @ 11:05:57
URL: http://erlinglina.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0