en miss...

glömde ju skriva igår att efter att jag kommit hem och hämtat barnen på dagis så gick vi hem till Dolly. Där pratade vi och hade det trevligt å barnen busade. Vi blev bjudna på middag där med. Mums, grillat är alltid gott :)

Idag blev det en bra dag i skolan med, eller så bra den kan bli åtminstånde. Tankarna springer iväg mellan varven. Det är svårt att veta hur man ska hantera det hela. Men, vi har iaf varandra i klassen.

Fick ett samtal innan från en nära släkting. Å hon ligger på sjukhuset. Hoppas verkligen det är som hon säger att det INTE är något allvarligt. Men, jag oroar mig ändå. Krya på dej!!! <3

Nu ska jag krypa ner i sängen, hoppas på att få sova lite inatt.

Ha en trevlig kväll.
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0