dialekt

Jonathan hade en lek kompis här i söndags, å hon pratar stockholmska, ganska så mycket med :-) Jonathan har tagit efter vissa uttryck som hon hade på den dialekter. Herregud vad barn tar efter :-) låter ganska så roligt, eftersom han försöker vara lite kaxig med :-) har lite problem med att somna, så ska läsa lite inför imorgon istället. Vänta på att jörgen kommer hem så somnar jag nog lättare. Någon sa att det skulle komma åska inatt med. Hoppas den håller sig borta tills jörgen kommit hem. Sen är den välkommen, för den är välbehövd just nu. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Thess

God Kväll^^ , kika in på min blogg för att se mitt blyertsporträtt av min syster jag gjort. Säg gärna vad du tycker om den :)

Ha den bra! :D

2011-05-11 @ 23:01:11
URL: http://thessisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0