blev inget...

nä, det blev visst inget med den där åskan igår kväll. Det kom ett muller och lite regn, sen var det över igen. Så det skulle inte förvåna mig om det kommer nu någon kväll bara för att jag är själv.

Idag kändes det mycket bättre på praktiken. Håller det i sig så ska jag minsann klara av de sista veckoran där nu :)

När jag hämtat mina sötisar på dagis så gick vi ut i trädgården. Barnen lekte lite å jag fixade ett par saker med kaninburen. Men det var en sak som inte alls ville som jag ville, men det är tur att älskling kan, så det ska han få i uppdrag imorgon :)

När barnen somnat och jag fixat disken efter middagen så satte jag igång ett brödbak. Det blev mortostbullar. Gott! (hoppas jag). Får ju finbesök i helgen å ville så klart ha hembakat att bjuda på :)
Ska baka lite nu i veckan inför kalaset på lördag med. Får se vad jag hittar på :)

Nu ska jag strax ta ut den sista plåten ur ugnen. Måste ju så klart provsmaka en med. Nybakat bröd med en ostbit på är ju bara såå gott :)

Ha en trevlig kväll!
Kraam

Just det, grattis till dig Adam! Hoppas din födelsedag har varit bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0