Blandat!

Då har ännu en helg passerat. En helg kvar, sen blir min lilla prinsessa två år. Oj oj, vad tiden springer iväg.
´
Har jobbat nätterna mellan tors å sön. Behöver få ihop lite timmar denna månaden så man får någon inkomst i juni. På lördagen när jag gick av jobbet så åkte jag bara hemma och gjorde mej klar. Mös lite med familjen på morgonen å sedan åkte vi iväg för att se ett kosläpp tillsammans. Barnen tyckte det var roligt :) Det är så kul att se hur glada kossorna blir över att få komma ut :) När vi kom hem sen så var vi ute i trädgården tillsammans hela dagen. Vi grillade och njöt av solen :)

När jag gick av passet på söndagen så sov jag ett par timmar bara, sen spenderade vi ännu en dag ute i den härliga solen. Dock så blåste det lite, men solen värmde på en del ändå :) Älskar att kunna vara ute så mycket nu. Våren och sommaren är så härlig :)

Igår så fyllde min älskade farmor och min lilla syster år. Stort grattis till er igen!!

Idag var det dags att bege sig till skolan igen. Dock ble det en sorlig dag, å det kommer fortsätta att vara så ett bra tag framåt. En av de anställda, en ung jätte go tjej gick bort i fredags. Det är helt ofattbart. Det går inte att ta in bara. Det har känts så tomt hela dagen, att hon inte var där. Usch, det kommer ta ett tag innan vi alla kommer smälta detta och ta det till oss. Saknaden är och kommer att vara stor i klassen.  
Älskade Lucie, vila i fred. Du kommer alltid att finnas i våra hjärtan och i vår tanke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0