Underbart

har varit helt underbart väder ute idag. Det gillas. Härligt att höra vårfåglarna med nu :)

Blev en bra dag i skolan. Var dock trött, även att jag sov en hel natt första gången på länge. Men men, har väl många timmars sömn att ta igen. Fast visserligen funkar det inte riktigt på det sättet.

När jag kom hem så gick vi direkt ut på en promenad. Var sååå skönt. Älskar solen! Gäller att ta vara på den nu, för det ska tydligen bli sämre väder igen säger de. Hmm..

När vi kom in så var det dags att fixa middagen. Idag blev det parmesan panerad spetta filé, kokt potatis, remulad sås och grönsaker. Mycket gott blev det. Barnen tycker väldigt mycket om det med, i synnerhet Jonathan :) Å Jörgen blev nöjd då han jämt tjatar om spettan :)

Har avklarat ett litet träningspass ikväll med (klapp på axeln), tagit mej en varm och skön dusch, plockat undan lite, så nu är det dags att slöa i soffan en stund.

Imorgon är det självstudier som gäller. Ska verkligen lägga hela dagen på att plugga. Den där matten hänger över mig. Sen ska ett arbete i Hotell göras med :) Fick tillbaka det ena provet från igår med, det som jag kände mig lite osäker på. Jag blev godkänd. Fick 32 av 41, så tror att det kan vara ett VG. Kändes skönt iaf. Men klart man blir liiite besviken på sig själv när man vet att man kunnat gjort bättre. Men men.

Tråkigt när folk helt plötsligt slutar att hälsa ?? Jaja, tänker inte lägga någon större vikt i det hela. Men hade ju så klart känts bättre med en förklaring.

Nehe, nu är det dags för mys. Ha en trevlig kväll!

Måste tillägga en sak med. :) Känner mig så där himla nöjd med allt. Allt tycks gå åt rätt håll å allt känns bara kanon. Det är otroligt skönt när man lyckas släppa på saker som bara har sugit energin ur en innan. Helt underbart! Å vårt bygge känns så himla roligt med. Massa som ska planeras å det är bra att vi är helt överrens. Ska snart börja med lite smådetaljer här inne, så sen när det blivit lite varmare så ska vi ta ett tag i trädgården med. :) Finns en del planer även där. Så kul när man har en massa att se fram emot :)
Nää.. nu kallar TV dosan och älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0