Tomt..

Ungefär så känns det just nu, väldigt tomt. Vet inte riktigt vad som hänt, men det känns tungt och tomt. Eller jag vet kanske vad det¨är, men har svårt för att eränna det för mig själv ? Hmm, vet inte. Men har varit hemma idag med. Hade ännu en natt vaken! Men oavsett hur natten blir nu, så ska jag gå till skolan imorgon. Släpper kanske lite tankar å så när jag är där. Hoppas det iaf!

Barnen har börjat att hosta en del här hemma nu. Hoppas de inte håller på att bli sjuka. Vi vill inte ha mer sjukdom här nu. Men men, går väl inte att styra. Vi har planer till helgen, så jag hoppas att de/vi får hålla oss friska nu.

Ska försöka plugga lite nu. Men det känns som om jag inte får in någonting. Kanske kryper ner i sängen istället.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Är du ok?

Finns för dig om det är något.

2011-03-01 @ 22:29:44
URL: http://danielamedettl.blogg.se/
Postat av: Sandra

<3

2011-03-02 @ 08:35:24
URL: http://sandrajohanssons.blogspot.com
Postat av: Angelica

Tack!

Det är okej. Men ibland så sjunker man ner lite bara.

2011-03-02 @ 19:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0