Sjukling nr 2

Så var det Jonathans tur. Han har nu feber. Stackar! Det blir mer påtagligt när dem är lite äldre med. Men han kan iaf tala om vart han har ont och vad han vill. Han säger att han har ont i benen, ryggen och så visar han ljumskarna. Precis de ställena som jag själv blir helt öm i när jag har feber, så jag förstår om han inte är piggelin. Han har precis fått en alvedon, hoppas den underlättar för honom. Så nu ligger han i soffan och kollar på musse pigg. Isabella verkar vara sig själv igen. Hon har busat och skrattat som vanligt idag. Dock varit lite tröttare än vanligt. Men det är ju inte så konstigt.

Var i skolan idag fram tills ett tiden. Skönt att inte behöva missa hela dagen, samt att Jörgen kan åka till jobbet som vanligt. Men på torsdag så får han åka till jobbet lite senare, för jag kan inte gå hem tidigare ifrån skolan. Har min al a carte att förbereda då :)

Fick lite spontan besök här innan. :) Alltid kul när någon kommer med roliga nyheter.

Har nu tröttnat på att folk kör om idioter på vår gata! Dagiset ligger på denna gatan och mer eller mindre alla som kör här är väl medvetna om det och att det bor en del barn på gatan. Ska höra mej för om hur man ska gå tillväga för att försöka få upp något form av farthinder här. Om någon som läser här har en susning om hur man tar första steget så gär gärna till :)

Nu ska jag strax fixa middagen. Idag blir det korvstroganoff och ris. Jonathan tycker mycket om det så hoppas att han kommer äta något.

Ha en trevlig eftermiddag/kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ringer till kommunen men om det ska ge något så är det effektivt att samla namn vi är gärna på:-) vinkade som en galning till dig innan idag när ni satt i köket men ni missade nog det:-) Kram

2011-03-15 @ 18:00:04
Postat av: Ida

Man ringer till kommunen men om det ska ge något så är det effektivt att samla namn vi är gärna på:-) vinkade som en galning till dig innan idag när ni satt i köket men ni missade nog det:-) Kram

2011-03-15 @ 18:13:52
Postat av: Angelica

Nej, det såg jag inte att du gjorde.

2011-03-15 @ 19:33:07
Postat av: Ida

Haha nee det är kanske inte så lätt såg bara att ni satt i köket!

2011-03-16 @ 19:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0