Sjukling i familjen...

Idag var jag i skolan igen. Å som vanligt så var det kul. Var i kallköket idag å där är det alltid kul :)

Men, jag fick dock åka hem tidigare eftersom att Isabella inte  är rikigt pigg. Misstänkte redan igår att hon skulle få bli hemma ifrån dagiset idag. Lill tjejen har åkt på sådan hosta och hon har feber. Stackarn, hoppas hon är lite piggare imorgon. Det lustiga med barn är att trots att de är sjuka så orkar de leka och hitta på bus ändå. Men det är verkligen en ordentlig förkyldning som både hon och Jonathan har åkt på. Men han har ingen feber, hoppas det håller sig så. Ska ju som sagt åka på fredag, så hoppas innerligt att de är tillräckligt pigg för det.

När jag kom hem så blev det bus och gos med barnen. Sen fick jag ett ryck och bakade lite kola/siraps kakor. Kul att ha lite hembakat i frysen :) Sen var det dags att fixa middagen, å efter det blev det mer mys med barnen.

Nu är kvällen kommer igen å jag ska på nytt försöka att plugga lite. Är så himla trött bara, så kanske dimper ner i sängen istället. Ska plocka undan lite till här hemma bara å fixa med tvätten.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Bea

Samma här hemma med Emelie, IGEN, började med hosta,snuva och rosslig. Nu har hon en temp på 40,2. Inge kul alls. Inatt kräktes hon.

När alvedonet gör det den ska, så är hon pigg och orkar busa, nästan, som vanligt. Men ganska snart är hon däckad igen.

Krya på dina barn...

Kram

2011-03-03 @ 13:08:54
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se/
Postat av: Angelica

Ja, panodlil/alvedon är toppen när man verkligen måst ge.

Tack, krya på till din flicka med. Mina tycks må bättre redan!

Kram

2011-03-03 @ 20:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0