Självstudier

Ja, idag så var det självstudier som gällde. Har faktiskt fått en hel del gjort, vilket känns bra. Det är så lätt att man hittar annat att göra när man sitter hemma för att plugga. Men som sagt, har fått en del saker klara :) Men jag har även hunnit med att damma hela huset, städa toaletterna, tvätta två maskiner, röjt inne på barnens rum, vikt och hängt in tvätt. Så känner mej ganska så effektiv idag :) Ska strax dra igång ett brödbak med.

De övriga i familjen kommer snart hem. Så då blir det mys och bus med barnen. Sedan är det dags för middag, å idag blir det hemgjord pytt i panna. Det är mums det :) Barnen brukar gilla det med.
 När middagen är avklarad så ska jag åka till Sandra på ett litet party. Ska "svänga förbi" landsbro för att plocka upp Emelie med :)

Lite trist att det inte blev så mycket sol idag. Blåser mest ute tycker jag. Men när solen kikade förbi en stund innan så passade jag på att ta en kopp kaffe på altanen. Vårkänslor! Härligt att se mätaren på +5 med :)

Nä, nu är det dags att sätta igång degen.

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0