Så skönt..

ja, nu var det verkligen skönt att få sätta sig i soffan en stund. Har varit full rulle idag känns det som. Både i skolan och hemma. Men, det är ju bara roligt när man har en del att göra, i skolan åtminstonde :)
Jörgen började lite senare idag så att jag kunde vara kvar längre. Idag var det extra kul att vara över lunchen med. En av rätterna gjorde vi a la minute, å den fick jag göra. Tycker det är så roligt när man får in beställning så :) Å imorgon har jag min a la carte med. Det ser jag fram emot :) men blev tyvärr lite besviken på receptet som jag hade till mid dessert. Har gjort en vitchoklad cheesecake, men den blev inte alls som jag hade föreställt mig. Men men, ska piffa till den imorgon, så hoppas att det blir god iaf :)

När jag kom hem så käkade vi lite middag, sen åkte jag och barnen in till stan för att storhandla. Känns skönt att ha det gjort nu. Imorgon kommer min syster Amanda och hennes kompis till oss. Ska bli kul att ha henne/dem här :) Vill ju ha mina syskon när mej. Får se vad vi hittar på. Men jag skulle tro att det blir en lugn helg hemma. Får se till att komma ut bara om det är fint väder. Barnen tycker ju om lekparken :)

Har lite småplock kvar att fixa och att hända upp tvätt. Sen ska jag bara sitta i soffan ikväll tills det är dags att krypa ner i sängen!

Ha en trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0