promenix

Min ala carte gick bra i skolan idag. De tog slut och den blev väldigt god. Det var en vin gryta. Ska ta med receptet hem så de övriga i familjen får smaka med :-) gjorde en förrätt med. Skagen fyllda gurkbåtar. De blev ganska så söta faktisk med sina segel :-) ska lägga upp en bild på dem. Mår faktiskt inte alls bra idag. Hoppas det ger med sig, för jag vill inte missa skolan imorgon. Men efter att middagen var avklarad så tog jag och barnen en härlig promenad i det sköna vädret i hopp om att känna mig lite bättre. Men nej, det blev bara ännu värre. Så nu ikväll ska jag bara ligga här i soffan och göra ingenting. Kommer lägga mig tidigt ikväll! ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0