Ledig! :)

Blev en kul dag i skolan. Hmm.. känns som om jag brukar skriva ungefär så vad gång typ :) Men det är ju bra :) Hade min sista al a carte idag. Mycket god blev den. Som förrätt hade jag en spenatcheesecake å som varmrätt wokade pilgrimsmusslor, grönsaker och pasta. Mycket gott blev det faktiskt. Cheesecaken måste jag absolut göra hemma! :) Efter middagen så drog vi på oss regnkläderna och tog en promenad. Vi hade med oss lite bröd å stannade till hos ankorna för att mata dem. Barnen tycker verkligen om att göra det :) Isabella pratar non stop med dem när vi är där :) Imorgon är jag ledig. Eller är och är. Har tagit ledigt. Jag och Jörgen ska på ett möte, å ster det ska vi hämta upp barnenn för att sedan åka in till stan å handla lite. Ska köpa nya skor till oss allihopa :) Ska bli kul. Mysigt att åka iväg hela familjen med. Sen på kvällen så ska vi fixa en god middag å sedan bara mysa. Nu ska jag kolla lite på nätet. Har fått en massa bra erbjudanden. Så ska se om jag hittar lite vår och sommarkläder till barnen. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0