Gött!

Då var helta terminens prov avklarade :) Känns hur bra som helst. Nu får man vänta på domen bara. Kanske blir det så att man vill höja upp sitt betyg lite ? Får väl se hur det blir. Var för övrigt en bra dag i skolan, precis som vanligt. Fick en liten svacka bara då jag blev lite ledsen. Känslorna och oron när man väntade barnen gjorde sig påminda. Var inte glad i en av läkarna som jag träffade, han/hon hade kunnat gjort så att jag idag kanske inte hade haft Jonathan. Blir ledsen när min vän träffar denna läkare och inte blir tagen på riktigt allvar. Men, jag vet om att det kommer gå bra iaf så. :) Nu ska jag fixa middagen, köttfärslimpa blir det idag. Ska försöka få ihop min inlämning efter middagen, sen ska jag och älskling iväg en sväng :) Önskar er alla en trevlig eftermiddag/kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0