Fungerar...

Ja, det här med alvedon är ibland helt underbart. Jag är inte den som tar det själv i första taget, detsamma gäller med att ge mina barn det. En del kan vara så snabba med att ge mediciner vid först nysningen typ. Men idag såg man verkligen den underbara verkan som den kan ha. Från att Jonathan grät över att han hade ont i kroppen (pga feber) till 30 min efter att han fått alvedon så sprang han omkring och lekte som vanligt. Han skrattade, busade och bad om mer mat vid middagen TRE ggr. :) Duktig kille.

Men nu har vi busat och gosat färdigt för idag. Barnen sover, jag har duschat, brasan är tänd. Så nu väntas det lite pluggande. (hoppas på bättre lycka med den biten än igår, för få fastnade jag för en film).

Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0