Frusen

Alarmet kände visst inte för att väcka mig i tid idag. Men, jag hann till skolan i tid iaf som tur är :) Idag så räknade vi färdigt det vi skulle. Skönt att ha det klart, för det är inte den roligaste biten i skolan direkt. Slutade tidigare idag, så passade på att veckohandla inann jag åkte hem. Skönt att få det gjort. Hämtade hem älsklingarna när jag kom hem. Så det blev som vanligt, mys, bus och matlagning. Idag så gjorde jag en pasta gratäng. Har suttit och plockat lite med den sista inlämningen ett tag nu. Tycks inte komma någonstans. Är så himla trött ikväll med, å frusen. Så får väl avvakta tills imorgon. Känns som om det är någonting på gång i kroppen nu. Vill verkligen inte bli sjuk igen nu. Håller hoppet uppe om att vi alla får vara friska hela våren och sommaren :) Nä, nu ska jag gosa ner mej i soffan och titta lite på elden å bara mysa en stund. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0