Frissan!

Idag var det en liten kortare dag i skolan. Aldrig fel det ju :) Men den var mycket trevlig som vanligt :) Efter skolan så begav jag mig till frissan för att fixa till kaluffsen lite. Så, nu känner jag mej nöjd igen :) Efter det så mötte jag upp Jörgen i stan. Vi åkte för att titta på klinkers och golv. Samt golv och tapet till tvättstugan. Tog med en del prover hem. Hmm, inte lätt det där att hitta rätt. Men, klinkers och golv är vi helt överrens om iaf :) Tapeter och tak samt inredning ska med ses ut snart :) Mycket roligt! Imorgon kväll kommer svärmor hit för att passa barnen när de har somnat. Jag och älskling ska iväg på ett litet möte. Spännande! :) Fredagen kommer bestå av en heldag i skolan, sen blir det mys med familjen. Lördagen har vi en del som ska fixas, sen får vi trevligt besök under eftermiddagen/kvällen. Nu är det dags att plugga lite. Har två prov i morgon. De sista för denna terminen :) Har bara två inlämningsuppgifter som ska fixas med, sen är all teori avklarat. Har glömt att skriva det, men i måndags så avbröt jag mina matte studier. Får bli till nästa termin med en annan bok istället. Nä, dags att göra lite nytta! Ha en trevlig kväll, å sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0