Beslutångerst..

Ja, mycket bättre än så kan man väl inte beskriva vädret som vi har nu ? Sol å riktig vårkänsla ena dagen och den andra massa blåst och snö.. Men men, det går nog över snart till bara sol :)

Det var en bra dag i skolan. Fick veta resultatet på det andra provet med, 46 av 49 blev det. Så det får jag minsann känna mig nöjd med :)

Åkte in till vägledningshuset efter skolan idag för att prata om att hoppa av matten. Tror jag har funderat klart nu å kommer att hoppa av, det blir det bästa. Vill bara ha ännu en bekräftelse att mitt CSN inte blir påverkat. Men det var så klart inte öppet där inne idag, så får kontakta dem imorgon istället.

Svängde förbi affären på vägen hem. Känns skönt att ha det gjort. Väl hemma så var det dags för middagen. Gjorde en korvgryta med massa rotfrukter i. Blev väldigt gott. De andra åt bra av det med :)

Isabella har åkt på feber igen. Hon hade idag över 39 grader. Så Jörgen har varit hemma med henne och ska vara det imorgon med. Lille plutten, tycker synd om henne. Hoppas hon är lite piggare imorgon.

Efter att barnen lagt sig ikväll så fick jag lite trevligt besök. Alltid trevligt att få sitta och tjöta lite :)
Men nu är klockan mycket. Så det är bäst att hoppa i säng så man kommer upp imorgon. Ska vara i metod köket, å det vill man ju inte missa :)

Ha en trevlig kväll/natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0