Vart tog den vägen?

Den dära sommaren tycks ha gömt sig. Vill tro att vädret är kanon under mina lediga veckor istället :) Har massa att måla här inne, så då kan det väl ändå vara lite sämre väder. Vill visserligen få klart fönsterna på utsidan, men men, vädret är det ingen som styr över :) Har jobbat en sväng idag. Dagen blev inte så lång eftersom jag var klar att gå hem redan vid tolv :) Skönt med så korta dagar ibland. Det som känns skönt med schemat i sommar är att jag aldrig jobbar längre än till klockan sex. Så jag kommer att vara hemma med mina älsklingar och mysa var kväll :) Känns väldigt skönt. När jag kom hem så fattade jag penseln direkt och började måla. Har en strykning kvar att göra nu ikväll, sen är två dörrar helt färdiga. Gillar verkligen slutresultatet. Det blir helt annorlunda. Jobbar bara imorgon med, sen ledig hela veckan, eller njaa, jobbar ju några timmar på lördag. Men ska träffa lite trevligt folk och umgås med familjen min :) Å så klart måla mellan varven. Nä, nu är det dags att få det klart så jag kan hoppa i säng sen. Ha en trevlig kväll. Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0