tre dagar..

ja, nu har jag haft tre dagar ledigt. I fredags så var jag på begravning. Det var en väldigt fin begravning men oerhört sorlig. Alla begravningar är ju så klart sorgliga, men när personen är alldeles för ung så känns det ännu tyngre. Vila i frid nu Lucie! När älslking slutade jobbet så åkte han iväg för att hämta våra nya dörrar. Den ena ytterdörren hade inte kommit än bara, men det gör ju inget för de ska ju inte sättas dit förns bygget är klart. Så på kvällen roade vi oss med att byta ut alla innedörrarna. Har velat byta dem sedan vi flyttade hit, så det känns väldigt kul. :) Det blev en jäkla skillnad med :) Så nu ska listerna och karmarna målas vita med bara. har målat några lister nu ikväll. Igår (lördag) så var det lite fest på gång. Det var fest i parken i stan. Så vi var några stycken som grillade tillsammans på kvällen och drack lite gott :) Hade det väldigt trevligt, många skratt blev det. Sen så begav vi oss till parken. Jag höll mig i öltälet där trubbaduren spelade och dansgolvet var. Det var mycket folk och vi hade det väldigt kul. Träffade massa härliga människor. Så, hoppas att hon som annordnade det hela kommer göra en repris på det. :) Kan inte tänka mej annat än att det lönade sig för henne, för det var väldigt mycket folk. Idag så har jag hållt igång sedan jag gick upp. Lite smått chockade över att jag inte blev fylle dålig, men det är jag så klart glad över :) Har busat med mina små busfrön näst intill hela dagen. Så nu ska jag in och duscha av Jonathan, sedan blir det gos i soffan. Älskling ska åka och hyra en film, så vi får gosa ner oss i soffan tillsammans med sen :) Ha en trevlig kväll! Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0